laupäev, 25. detsember 2010

Tracy McGrady: ''Mind fännide vilekoor ei häiri.''

Kolmapäeval otsustasid Toronto Raptorsi fännid Mcgradyt tervitada vilekooriga. T-mac vastas neile aga hooaja parim esitusega.


Tracy Mcgrady kelle karjääri on seganud mitmed vigastused, näitas kolmapäeval väikseid märke vanast T-macist ehk 7 kordsest All-Starist ja 2 kordsest NBA parimast skoorijast.

Vaatamata sellele, et Raptorsi fännid vilistasid ja ''boo-tasid'' iga kord kui Mcgrady palli puutus, viskas ta oma hooaja parimad 17 punkti, 7 lauda ja 7 resutatiivset söötu.

Mcgrady ütles: '' Vilistage edasi, mind see ei häiri, ma pigem naudin seda. Mind ainult häirib, et enamus inimesi Torontos ei tea isegi miks nad mulle vilistavad. Ma pole kunagi linna kohta halvasti öelnud, ma ei lahkunud suure draamaga, ma ei teinud klubile halba nagu Chris Bosh.''

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar